Kymco Tourclub Nederland Kymco Tourclub Nederland maakt gebruik van cookies.
Om de cookie te accepteren klik hier, of login geen lid? registreer je hier..
Op dit moment:
  • Foto's en verslagen Lustrum meeting Purmerend 21-05-2011 5 1

Auteur Topic: Foto's en verslagen Lustrum meeting Purmerend 21-05-2011  (gelezen 42151 keer)  Deel 

Offline Frans van Keulen

• KTN Lid
  • **
  • Geslacht: Man
  • Het enige wat ik vlug kan,is vlug moe worden.
  • Rijdend op een:
    Kymco People GTi300
Foto's en verslagen Lustrum meeting Purmerend 21-05-2011
« Gepost op: 22-mei-2011, 12:52:04 »

!!

Dit onderwerp is gesloten!
Ik wil graag Hans Schreuder, algemeen directeur van Kymco en zijn personeel, hartelijk danken voor zijn gastvrijheid, en voor het beschikbaar stellen van de demo modellen(wat heb ik genoten van het proefrijden vooral van het model people GTI 300i)
En natuurlijk Patrick met zijn vrijwilligers voor het organiseren van deze gezellige meeting.
En natuurlijk Kevin voor het verzorgen van het mooie weer.(ik snap nog steeds niet hoe hij het voor elkaar krijgt)
Kortom ik ben gisteren ben gisteren avond met een brede smile :lol:  op mijn face gaan slapen.(wat een top dag)
Ik kijk al weer uit naar de volgende meeting volgent jaar 2012

Met vriendelijke Kymco groet; Frans

Kymco People GTi300

Offline Henk Roeleveld

• KTN Lid
  • Leeftijd: 65
  • Rijdend op een:
    G-Dink 08-2013
Re: Prachtige dag
« Reactie #1 Gepost op: 22-mei-2011, 14:06:21 »

!!

Verder de zelfde complimenten voor het hele gebeuren, het was alleen jammer dat ik met de 1e tourtocht daar het contact verloor met de groep van Siem op de dijk voor Edam dacht ik. M'n GD S had heel erg last van het losse split wat daar op het hele stuk lag. Waar dat aan gelegen heeft weet ik niet, misschien een te harde luchtdruk in de voorband. Ik rij nog wel met de standaard banden.

Voor de rest was het gewoon een topdag, op naar het 10 jarig jubileum :lol:

Patrick, Anny en de importeur Creco bedankt voor deze fijne dag en voor de rest iedereen die er aan meegewerkt hebben. ;)

Groetjes Henk (Scheveningen)
Bet&Win 50 van 10-2002 tot 01-05-2009. Sinds begin Mei 2009 rij ik op m\'n Grand Dink 50S.Tot juni 2013  En vanaf begin Augustus 2013 De G-Dink .

Nesty

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22-mei-2011, 14:29:02 »

!!

Het was zeker een geweldige dag, het was mooi weer, veel mooie scooters gezien lekker gegeten en we hebben een geweldige heen, tour en terug rit gehad.

Ik bedank de groep West voor de heerlijke rit die we hebben gehad, ik heb er weer 270km bij en was om 23:00 op mijn eindpunt.

Iedereen bedankt die verantwoordelijk was voor de organisatie en alle leden die natuurlijk aanwezig waren

p.s. en gelukkig Fred Z(oek) ook nog terug gevonden na vertrek zodat hij ook veilig en wel thuis is gekomen  :mrgreen:

Fabian

Peter van der Gaag

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22-mei-2011, 14:36:29 »

!!

Beste mensen,

Ik heb genoten en sluit me aan de woorden die eerder gezegd zijn, dank je Kymco en Patrick was echt geweldig. Siem bedankt voor de prachtig tocht naar Puremerend vanaf pont buitenhuizen waar een groepje mensen klaar stond om samen naar Puremerend te rijden.
Groetjes Peter

Offline rob_amsterdam

• KTN Lid
  • Leeftijd: 55
  • Rijdend op een:
    G-dink rood
Re: Foto's en verslagen Lustrum meeting Purmerend 21-05-2011
« Reactie #4 Gepost op: 22-mei-2011, 17:45:39 »

!!

wat een top dag was dit we hebben genoten
ik wil iedereen bedanken wie zich voor deze dag heeft ingezet
echt top
en het mooie weer erbij het kon gewoon niet beter
groet, rob @(®¿®)@

Offline KTN team

• KTN Team
  • KTN Lid
« Reactie #5 Gepost op: 22-mei-2011, 18:00:25 »

!!

Wij zijn ook weer thuis na een heerlijk weekend in Uitdam.

Het was weer een top meeting,
het was een hele gezellige dag en een hoop bekende leden gezien en een hoop onbekende leden
leren kennen.
Het weer was mooi de tour was leuk en het eten was lekker wat willen we nog meer op zo'n topdag.

Patrick, Anny, Ton, Anita, Hans Schreuder en het personeel van Kymco bedankt voor deze grandioze meeting.

ps
Wij willen ook onze duitse Kymco collega's bedanken voor 2 grandioze avonden in Uitdam.

Ger & Geraldine.

Nesty

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 22-mei-2011, 18:10:54 »

!!

Nog wat Foto's:

even klikken op de foto...

Offline Mark Verf

• KTN Lid
  • **
  • Pech onderweg bij Purmerend bel en ik kan helpen
  • Rijdend op een:
    Kymco New Dink 50
« Reactie #7 Gepost op: 22-mei-2011, 18:35:05 »

!!

Ik sluit mij graag aan bij de bovenstaande complimenten voor alle medewerkers. Zowel mijn zoon als ik hebben genoten van deze super dag, het was voor ons een thuiswedstrijd maar toch erg leuk al die mooie Kymco's in Purmerend op een rijtje.
Mijn zoon is nu helemaal om en gaat sparen voor een echte scooter :mrgreen:
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mistery. So enjoy what you are given....

HaBoo

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 22-mei-2011, 18:48:58 »

!!

Het is allemaal al gezegd... Maar ik doe het ook weer :D

Het was ToP!

Leuke dag, leuke mensen op de rit ernaar toe.. en ook terug  :P  Ook nog wat gezichten aan forum-nicks kunnen koppelen, mooie scoot's, lekker eten, leuke tour.. Het restaurant was prima. Ik had mijn buikje lekker rond gegeten :D

En een goeie 300 km weggereden  :grin:  Mijn eerste x 300km op 1 dag.

Er waren ook een hoop mensen met video camera's bezig.. Ik ben benieuwd naar de filmpjes  :mrgreen:

goudsmidt

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 22-mei-2011, 19:16:23 »

!!

Zaterdag was een top dag het weer zat ook natuurlijk mee en lekker gegeten bij de Wok.
Patrick,Ger, Ton, Hans Schreuder en het personeel van kybe bedankt voor deze dag.

Groet Willem

Twwotw

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 22-mei-2011, 19:24:37 »

!!

Wat een grandioos gebeuren! Patrick en alle vrijwilligers, ontzettend bedankt, alles was toppie verzorgt.Ook ontzettend gaaf om bij Hans *op visite* te mogen. De proefrit op de kymco voor de milieu bewuste **** ( <--- censuur) was wel het hoogtepunt natuurlijk! Als tamelijke nieuweling van de groep heb ik ontzettend genoten.Wat is het toch makkelijk contact leggen als je een gezamenlijke passie hebt  :grin: De foto's staan nu nog over te laden op mijn computertje, dus morgen uitgebreid verslag mét foto's op mijn blog.

Donald

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 22-mei-2011, 19:31:36 »

!!

censuur Irene? ;) ach laat maar ik kende hem al............. :smile: mijn verslag en foto,s volgen later,grandioos was het,groet Donald.

Sangroid

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 22-mei-2011, 19:51:45 »

!!

Hoewel de dag niet zo best begon (ruzie met garagedeur) en we daardoor 3 uur later dan gepland vertrokken, waren we toch nog prima op tijd voor de lunch en de gezamelijke rondrit!

Omdat we met zijn 2-en reden, konden we flink doortuffen. Op de terugweg ook flink door kunnen kachelen, samen met Henk, Marloes ging toch ook wokken!

Na het wokken heeft ze de meeste foto's gemaakt van de dag en die zijn te bewonderen op onderstaande link.

https://picasaweb.google.com/sangroid/KymcoLustrum2011?feat=directlink

Patrick, bedankt voor de organisatie en nogmaals gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van de club!

Henk, bedankt voor het meescheuren op de terugweg!

Ron (en de rest van de equippe), bedankt voor het netjes afleveren van mijn meissie!

Offline Jantje

• KTN Lid
  • Ik ben de clutch kwijt
  • Rijdend op een:
    Xciting 400i ABS / Agility City rebel 6Pk / Honda X-ADV
« Reactie #13 Gepost op: 22-mei-2011, 20:33:34 »

!!

Op dit moment drink ik koffie uit m'n Kymco mok
en zit nog lekker na te genieten van gisteren.
Wat een geweldige groep met liefhebbers zeg,
en dan ook nog eens de mensen van Creco die gewoon
enthousiast hier en daar wat scooters stonden te fixen,
van o.a. Tomosje en Kokkie Mol.
De Kymkoemarkt in Purmereutel was trouwens ook echt
helemaal geweldig... hihihi niet normaal zeg zoveel Kymco's
stonden daar.
Ik wil iedereen en in het bijzonder Hans (Creco/kymco NL.)
en Patrick bedanken voor deze niet te vergeten lustrum partie.

Tot ziens lieve mensen.  :arrow:
Ik zij nog zo: Je moet ook rijden waar je kijkt!

Offline jan van dijk

• Erelid
  • KTN Lid
  • Leeftijd: 64
  • This is my road!
    • http://jan-vandijk3.magix.net
  • Rijdend op een:
    Kawasaki versys 1000
« Reactie #14 Gepost op: 22-mei-2011, 20:47:45 »

!!

Het was een top meeting, geweldig bedankt Patrick, Anny, Ton, Anita en natuurlijk Hans en personeel van Kymco Creco Kybe. Voor Peter en mij was de rit ernaar en terug een eitje met een verbruik van 1:29,8

Groetjes Jan
http://www.clubgids.com/kymcotourclub/logo
Myroad 700i ABS 4/4/15 tot 24/6/17 22.000 km
Down Town 300i 18/3/'11 tot 4/4/15 43.500 km
Grand Dink 50  18/9/08  tot 1/3/'11    20.500km
New Dink 50     27/8/'07 tot 18/9/'08  12.000km
Bet&win 50       24/6/'05 tot 27/8/'07  25.000km

Rail

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 22-mei-2011, 21:03:43 »

!!

Voor dit soort dagen sta ik graag om 04.00 uur op, het was grandioos.

Offline joyce

• KTN Lid
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • Rijdend op een:
    Kymco People s Elegance
« Reactie #16 Gepost op: 22-mei-2011, 21:13:27 »

!!

het was een geweldig leuke dag, helaas ronald pech met de scooter maar door de goede service van patrick van kymco konden we weer terug naar huis! bedankt patrick!!!

de organisatie natuurlijk ook bedankt, op naar de volgende!

groetjes joyce en ronald (kokkie-mol)

Tomosje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 22-mei-2011, 21:21:15 »

!!

dag mensen.

gistermorgen liep om 3.30 uur het wekkertje af..
eindelijk de groote meetingsdag is aangebroken.
de eerste echte rit op de new dink en voor mij ook de eerste echte rit met een viertakt.
tja wat zal ik zeggen een hele ervaring en een goede dat wel!
ik maakte  me toch wel wat zorgen over de lange zit op die sofa zat je natuurlijk heel fijn,geheel ongegrond kan ik zeggen.
ik heb alleen èèn klein probleempje ik werd zo relaxt van dat heerlijke geluid dat ik op de afsluitdijk letterlijk mijn ogen niet meer kon openhouden op de terugweg!
dus even bij het schuil haventje langs de dijk in het gras gelegen  een half uurtje.
maar goed ik loop vooruit eerst maar eens naar purmerend tenslotte.
dus ik de gebruikelijke ochtend taferelen afgehandeld.
alles in de koffer en op weg naar hans bij zuidhorn.
ik had een zeer slechte nacht gehad door feestgangers en op de een of andere manier last van de distroffie.
nu weet ik waarom het was op sommige plaatsen erg mistig.
hans was om 4.45 op de afgesproken plek en we zijn doorgegaan
naar friesland.
gaande weg de rit bemerkte ik dat de benzine meter wel erg snel zakte hmmmm.
wel een goede rit en de scooter werd  wat vrijer aan het begin van de afsluitdijk nog 54 op de teller tegen de wind op een einde 56km.

alleen het hikken bij gangwissels werd erger maar goed zien we wel later op de dag.
ook ging hij soms even uit echter meteen weer aan bij starten.
komt goed dacht ik en dat was ook zo.
verder een mooie rit wel een erg harde wind
bijna aan het einde van de dijk zie ik een koplamp op ons afkomen.
ik dacht dat is een granddink koplamp ja hoor zo als afgesproken jan die met zijn complete combinatie ons tegemoet was gekomen.
erg fijn en een gezellige  stop met koffie van jan  op de dijk alleen die vliegje s.
maar goed we gaan weer door,aangezien we mooi vroeg waren heeft jan ons via erg mooie weggetje s naar ria gebracht waar de koofie ook klaar stond.
onderweg was al opgevallen dat het retourslangetje vol benzine zat .
wij door naar purmerend wat hebben jullie hollanders toch een prachtige provincie!
aangekomen nog wat gepraat over mijn verbruik die uitkwam op 1 op 34 moet beter kunnen was het algehele oordeel wat experimenterend met sproeiers door jjantjebeschikbaar gesteld  hwerd wel wat beter toch was het niet helemaal  goed.
tot ik het voorlegde aan de expertiese  van de kymco mannen
die stelde vor om de caberateur er even af te halen zodat hij er even naar kon kijken .
  oh ,eh tja ,oke gaan we doen .

die kans krijg ik niet zomaar weer dacht ik.
dus die er af en na een tijdje werd hij terug gebracht en gezamelijk weer gemonteerd zo laat hem even warm lopen en dan even proberen.
met resultaat mag ik wel zeggen op de terug weg nog maar 1 keer uitgegaan omdat ik het liet gebeuren geef je even een beetje gas blijft hij lopen en omdat ik als eigenwijze kerel het stationair weer had terug gedraaid naar 1200 toeren  nu draaid hij mooi rond de 2000 toeren en blijft lopen .
perfect het hikken is nagenoeg weg dus mischien de acceleratie pomp even vast zetten klaar.
het verbruik schoot omlaag naar 1 op 43,8 .
 en het belangrijkste hij gaat steeds lekkerder lopen.
toen werd het eindelijk tijd om eens in die mooie kymco tas te kijken een mooie inhoud zoals jullie weten.
en het genieten van de meeting ! daar waren we tenslotte voor gekomen.
de organizatie een dikke pluim wat strak gedaan mannen !(en vrouwen natuurlijk.)
een heerlijke lunch met fijn gezeldschap, fijn zo een dag met  de club.
toen alle aanwezige scooters bekeken en ik ben natuurlijk beinvloed door mijn laatste aankoop maar toch wel erg veel people sjes en new dinks toch?
haha geintje maar wat een rij scooters hemmeltje lief!
na wat handen schudden en gesprekken met oude bekenden en veel nieuwe gezichten werd het tijd voor de tourrit.
nu had ik gezien dat  het naar boven ging en aangezien ik weer naar huis ging heb ik besloten om zo ongveeer halferwege af te zwaaien en de route te gaan volgen die ik van jan had gekregen om weer bij de afsluitdijk uit te komen.
een fijne rit met erg mooie wegen
dor jan zijn goede kennis van de wegen was ik in notime in medenblik.
langs de dijk verder tot ongeveer 5 km voor den oever de maag begon  te melden dat hij wel wat kon gebruiken bij het zend station even gestopt en wat gegeten uit de koffer,daana richting afsluitdijk.
veel boten en zeilen te zien  mensen op de fiets ondanks de harde wind.
goed zoals hierboven aangehaald even een dutje gedaan  .
en ondertussen gemerkt dat die benzine meter veel langer boven bleef staan.
oke dat maakt nieuwsgierig, goed eerst maar weer door.
de route is natuurlijk nu wel bekend en doorgereden .
 in leeuwarden sta ik voor het laatste stoplicht voordat ik de stad weer achter mij laat zie ik in de spiegel ook een andere scooter wat een bekend nuesje!
ook een new dink een grijze in dit geval.
even gestopt een een praatje gemaakt.
oke ,weer doorgereden tot om 19.00 uur klaziena even belde zoals afgesproken waar ik ongeveer was .
bijna thuis nog even tanken en na bijna 400 km weer in niekerk.
fijn als er op je gewacht word ,dus thuis gekomen de scooter onder dak en even de kinderen een knuffel en op bed gebracht toen nog even nakletsen met klaziena maar de oogjes werde wel erg zwaar!
heerlijk onder de wol en een goede nacht slapen.
ik werd wakker vanmorgen en het regende pijpe stelen hier en ik moest even denken aan alle deelnemers die vandaag weer heel nederland en zelfs duitsland door moeten om weer thuis te komen.
mensen heel erg bedankt voor deze dag  en patrick en any en natuurlijk kybe/creco bedankt.
 een heel geslaagde dag voor mij en ik denk als ik de foto s van het wokken zo zie voor iedereen.

groet van een blijde kymco rijder

roelf

Hendrik Dijkje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 22-mei-2011, 23:21:21 »

!!

Allereerst mijn dank aan de organisatoren en Kybe voor het mogelijk maken van deze geweldige dag. Perfect gedaan!! Wat een tijd moeten jullie hier in gestoken hebben. En dat allemaal door vrijwilligers die hun hobby willen delen met anderen.

Voor mij was het de eerste keer dat ik kon kennismaken met zo'n grote groep enthousiaste Kymcorijders en meereed met een tocht.

De heenreis was erg kort, een minuut of vijf en ik dacht mooi op tijd te zijn. Mooi mis, om twaalf uur was bijna iedereen er al. Leuk om kennis te maken met mensen die ik alleen van naam ken via dit forum. Gezellig met wat mensen gepraat en daarna de tocht. Wat een reclame voor het scooterrijden, kleine groepjes, keurig achter elkaar rijden, geen gejaag en respect voor de overige weggebruikers. De tocht voerde ons door mijn achterland, maar het blijft toch genieten. De IJsselmeerdijk langs het een na laagste punt van Nederland. Schardam met het plotse uitzicht over het Markermeer, de Mijzepolder, door het werelderfgoed Beemster en het wonderschone Middelie :grin: Even toeteren naar mijn vrouw en gelijk stopte de hele club, ze dachten dat er iets aan de hand was, wist ik veel, ik wilde alleen maar zwaaien.
Na terugkomst nog even wat gepraat en gedronken en op naar huis want het werk riep weer. Jammer, want het wokrestaurant is ontzettend goed weet ik uit ervaring.

Ik heb genoten van deze dag en zal als het kan vaker meegaan met een tocht.

wouter58

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 22-mei-2011, 23:56:00 »

!!

Mensen wat heb ik genoten van deze dag
Ik ben nog niet zo lang lid van de club maar vond het geweldig om de sfeer op te snuiven.
Moest helaas van de zijlijn toekijken door wat probleempjes die zondag ervoor.
Alles was gewoon super strak geregeld van het begin tot het eind heb met zoveel mensen gepraat,ideeen opgedaan
voor mn nieuwe People S (uit 2010)die ik trouwens vandaag heb opgehaald
Denk dat iedere club in nederland een voorbeeld kan nemen aan ons
Wil iedereen en met name Patrick en Hans bedanken voor deze mooie fijne dag
Wouter-Almere

Offline KTN-Beheerder

• KTNbeheer
  • KTN Team
  • KTN Lid
  • Leeftijd: 12
  • KTNclub voor en door Kymco rijders
    • Kymco Tourclub Nederland
  • Rijdend op een:
    Kymco
« Reactie #20 Gepost op: 23-mei-2011, 00:15:39 »

!!

21-5-2011

5 Jaar Kymco Tourclub Nederland en dat vieren we bij Kymco/Kybe te Purmerend.
Voor ik met mijn verslag begin, wil ik Hans met zijn medewerkers, Patrick,Anny,Ton en Anita bedanken voor deze voortreffelijk georganiseerde dag.

8.45 Stond ik klaar om samen met Peter v/Gaag naar pont buitenhuizen te rijden om de groep uit Lisse en omstreken op te pikken. Daar zij er nog niet waren zijn we alvast naar de overkant gevaren, waar de groep ondertussen ook was gearriveerd,na even geregeld te hebben dat we met zijn allen op het midden dek mochten gaan staan,zijn we na elkaar te hebben begroet, via een mooi route naar Purmerend gereden. Om 10.45 kwamen we daar aanrijden en konden we van een lekker bakkie koffie gaan genieten.Hierna hadden we tijd genoeg om kennis te maken met oude en nieuwe leden, maar vooral niet te vergeten onze delegatie uit Duitsland die de moeite hebben genomen om dit feest met ons mee te vieren. Aan de inwendige mens was ook gedacht en zijn we hierna begonnen met de tourrit.Daar de weergoden met ons waren, geschiede dit in luchtige kledij. De rit voerde ons langs de prachtige open landschappen van de polder, met zo af en toe een stop voor een saffie.Wel moet ik even Henk Roeleveld mijn excuus aan bieden dat ik niet bemerkt heb dat we hem misten, gelukkig is alles goed gekomen. Na de tourrit stond er nog een glaasje fris klaar, waarna we zo langzamerhand naar het wok restaurant in Purmerend zijn gereden. Wat was dat een mooi gezicht, overal waar je keek KYMCO SCOOTERS. Tijdens het wokken werd door Patrick onze moderators(VRIJWILLIGERS,LATEN WE DAT VOORAL NIET VERGETEN)nog even bedankt voor hun inzet.Na van alle lekkere dingen te hebben genoten, werd het tijd om weer huiswaarts te keren, na de groep uit Lisse en omgeving te hebben begeleid tot aan de Cruquius ben ik zelf weer naar Beverwijk gereden en was ik om 22.30 weer thuis. Rest mij nog om iedereen te bedanken voor deze geweldige dag en hieronder mijn fotobijdrage te plaatsen.

Groeten van Siem.

KTNclub voor en door Kymco rijders.

Offline Ruudklok

• KTN Lid
  • **
  • In Nederland kan je niet verdwalen
  • Rijdend op een:
    Agility 16" july 2008 nu People's 2015
« Reactie #21 Gepost op: 23-mei-2011, 00:30:21 »

!!

Hoi allemaal een geweldige dag heb ik gehad.

Bedankt aan ieder die het heeft georganiseerd en ook de Fa. KYBE.

Bijgaand nog wat foto's in http://5jaar.mijnalbums.nl/

Groeten Ruudklok
Agility 16" july 2008 nu 51100 km
PeopleS sept 2015 no 5015 km

Offline Patrick

• Oprichter van K.T.N.
  • KTN Team
  • KTN Lid
  • Leeftijd: 61
    • Kymco Tourclub Nederland
    • Youtube's kanaal
  • Rijdend op een:
    Test G-Dink / Grand Dink 2005 grijs /New Dink zwart 2011
« Reactie #22 Gepost op: 23-mei-2011, 09:24:06 »

!!

Goeden vandaag allemaal  :mrgreen:  :mrgreen:

Ook Anny en ik zijn zondag avond om 18:45 weer geland in Bergeijk na een weekend van heel veel kippenvel momenten.
Uiteraard zal er van  onze belevenissen een verslagje komen.

Patrick & Anny
De natuur, het weer en klimaat wordt extremer maar de mens ook...

E-mail: ktnclub@xs4all.nl
Bezoek  ook onze website , Facebook  of Twitter eens.
www.kymcotourclubnederland.com
https://www.facebook.com/KymcoTourclubNederland?ref=hl
https://twitter.com/KTNCLUB

Offline Ton

• KTN Lid
  • Leeftijd: 74
  • Motorscooter MP 3 - 500 cc
« Reactie #23 Gepost op: 23-mei-2011, 10:53:44 »

!!

Laten wij beginnen met Patrick en Anny nogmaals te feliciteren met het 5 jarig jubileum van onze club en bedanken voor al het werk wat hiervoor is verzet, maar zeker ook Hans Schreuder (directeur van Kymco/Kybe) en zijn medewerkers voor de uitstekende verzorging waardoor het geheel een TOP dag werd.

Vrijdagmorgen om half negen stonden Patrick en Anny reeds voor onze deur in Tilburg voor een bakkie leut en even na 9 uur kwam Diny op haar motorscooter aan om het geheel te completeren.
Rond 10 u.vertrokken om via Waalwijk, het veer bij Drongelen en Brakel naar Leerdam te rijden met af en toe een stop voor een peuk en daarna via de Meern ,Vianen en Breukelen langs de Vecht met zijn mooie oude koopmanshuizen, prieeltjes en natuurlijk het kasteel Haarzuylen gereden.De lunchpauze  hebben wij in Loenen a/d Vecht genoten met uitzicht op veel toeristisch verkeer.Via de Schellingwoudebrug Amsterdam omzeild en daarna langs het N.Hollandskanaal Purmerend binnen gereden waar wij om ca. 17 u ons melden bij de receptie van hotel v.d. Valk.Hier troffen wij ook Wim en Jolanda uit Schiedam.S'avonds de rit nog even voorgereden samen met Mark en zijn zoon om eventuele obstakels te kunnen vermijden.
Zaterdagmorgen om 10u.30 naar Kymco/Creco gereden om daar de leden op te vangen.Het werd steeds drukker en drukker en de gehele Einsteinstraat was gevuld met scooters en motorscooters.Wat een pracht gezicht.Ook onze belgische en duitse leden konden wij eveneens verwelkomen.
Kymco had voor iedereen een mooi T shirt en een tas met inhoud. Om 12 u. de lunch gebruikt aan- geboden door Kymco waarna om ca. 13u30 begonnen werd om in ploegjes van ca. 10 personen per  5 minuten te vertrekken voor de schitterende toer ( ca. 50km )door het N.Hollandse landschap.
Om ca. 16 u. waren de meeste weer terug. Door Jan van Dijk werd een schitterende fotoreportage in boekvorm aangeboden aan Patrick, waarna Siem Kok en Jan de Koning een prachtige fotocollage in een mooie lijst eveneens aan Patrick en Anny werd overhandigd .Hierna volgden nog diverse leden die ook Patrick in het zonnetje hebben gezet.Hierna zijn wij naar het Wok restaurant op de Koemarkt in Purmerend gegaan waar echter de Koemarkt grotendeels bezet was door de kermis. Toch konden wij  onze scooters goed plaatsen.Voor de ingang hebben wij Patrick en Anny toegezongen met : Patrick en Anny B E D A N K T.Patrick kreeg er kippevel van. Na de utstekende maaltijd  zijn wij weer terugereden naar ons hotel. De volgende dag zijn wij om ca. 10u.30 weer vertrokken waarbij wij eerst afscheid hadden genomen van Wim en Jolanda.Met 3 scooters eerst naar Tilburg, onderweg echter wat regen gehad,waarna wij afscheid namen van Patrick,Anny en Diny stapten wij om ca. 17u weer in ons huis.

Wij kunnen terugkijken op  een G R A N D I O S  E   dag.

Foto's: http://nl.fotoalbum.eu/KymcoTourclubNederland/a611062

Ton & Anita
GEZELLIGHEID KENT GEEN TIJD.

Flügel2

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 23-mei-2011, 16:49:03 »

!!

Hee Luitjes,

Aller eerst wil ik heel het organisatie comitee hartelijk bedanken voor deze Fantatische dag al was ik dan met de auto ik heb met volle teugen genoten en ging dan ook na het eten met een grote smile naar huis toe alwaar mijn vrouw mij het zwijgen oplegde omdat ik niet uitgepraat raakte. :grin:
Een ding weet ik zeker dat Flügel de volgende meeting ook mee maakt al gaan ze hier thuis op d'r kop staan :lol:

BEDANKT VOOR DE FIJNE DAG.

Greetz,,

Marc :mrgreen:

Meeting op 29 mei 2011 Scooter Xpress

Gestart door Ruud_Sint

Reacties: 2
Gelezen: 3083
Laatste bericht 29-mei-2011, 19:51:34
door jan van dijk
Het Groene Hart tour toch 3 juli 2011

Gestart door Brouwertje 61

Reacties: 18