Kymco Tourclub Nederland Kymco Tourclub Nederland maakt gebruik van cookies.
Om de cookie te accepteren klik hier, of login geen lid? registreer je hier..
Op dit moment:
  • Brommer groentje 5 1

Auteur Topic: Brommer groentje  (gelezen 3637 keer)  Deel 

Offline marrick

• KTN Lid
  • *
  • Geslacht: Man
  • Rijdend op een:
    Agility FR
Brommer groentje
« Gepost op: 17-april-2019, 15:47:54 »

Hallo!
Ik rijd sinds 6 maanden brommer (ben nu ook meteen bezig met mijn motor bewijs A) en ik ben spontaan verliefd geworden op Kymco.
Ik rijdt een Agility Fr 12" nieuw gekocht nu 6000km. Alhoewel mijn liefde voor kymco ook heel goed op de proef wordt gesteld. Ik heb vanaf dag 1 al bonje met mijn brommertje: in het begin vooral prestatie problemen wat, na wat gedoe met de garage, opgelost werd en nu met wat motor foutcodes. Heb er ook al een aardige schuiver mee gemaakt (natte blaadjes zijn geen goede vrienden) en nog reed die sterk, op een paar krasjes na. Verder heeft die me nog nooit in de steek gelaten en is het onderhouden ervan mijn nieuwe hobby geworden.

Verder heb ik ook op de agility 50 en delivery gereden, voor mijn voormalige baan. En ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van de kymco brommers. Ik heb mensen er de wreedste dingen mee zien doen, zien vallen, aangereden zien worden en het kon de brommer een worst wezen, gewoon door karren.

Ik hoop hier verder veel te kunnen leren en mijn mogelijke vragen/problemen te kunnen ophelderen.

Fijne dag verder  :big_smile: